2009. máj. 9.

2009.05.06 Bővítjük a flottát

Általában gyorsan döntök/döntünk. Most is így történt. Burin-k megkerestek, hogy érdekelne e ELAN Impression 434. Persze, hogy érdekelt csak még nem álltam készen rá.... anyagilag. Ez volt márciusban.









Áprilisban ismét beszéltünk a témáról, nem sokkal később kaptam is egy nagyon jó ajánlatot egy ELAN Impression 514-re....




Az ajánlat nagyon jó volt, csak életemben nem láttam még annyi pénzt amennyibe került volna. Bár álmaim hajója lenne, megtört szívvel kellett nemet mondanom. Aztán jött egy újabb ajánlat a 434-re. Az ár a fele volt mint az 514-sé. Bár drágább lett mint a márciusi ajánlat, de ebben 75 lovas motor szerepelt a a korábbi 50 lovashoz képest.

Igent mondtam..

Nagyon komoly gondolkozási idő után :))) sikerült a nevét is kitalálni. Leukothea II... ha már flottát akarunk, legyen meg a sorrend.

Sikerüt mindent leegyeztetnünk email-n. Mint mindig most is meg kell állapítsam a szlovének nagyon tisztességesek és jól csinálják a business-t... öröm velük üzletelni. Azt hiszem mind a ketten elégedettek voltunk. Szeretek így üzletelni, mert nincs rossz száj íz, és tudom, hogy jövőre ismét "bótolunk:))" ha mindenki így akarja:)))

Kedden leszáguldoztunk Ljubljanába. Lassan már annyira ismerem a várost mit Budapestet:) Sokat beszélgettünk és közben apró módosításokat is megejtettük. Orsi kiválasztotta a szalon ülés huzatát, enyhén narancssárga hasított bőrben maradtunk, én meg módosítottam a vitorlát. Így a végösszeg úgy 4000 EU-val több lett, de még belefért...

Ma már eljutottam odáig, hogy ki is van fizetve a hajó. De azért még ki akarok menni a gyárba megnézni, hogy fejezik be. Ajövő hétre tervezem az utat. Remélem összejön.
Aztán már csak le kell szállítani. Az átadás átvételnél is ott akarok lenni, de a leszállítást idén nem vállalom. Nem fér bele az időbe, ráadásul a fizikai megvalósítás is egy sor akadályba ütközik. Hogy jut le az autó Kastela-ig stb stb...

Hát igen a kikötőt is módosítottam, úgy tűnik Kastela-ban jobb a foglalási arány mint Sukosan-ban.

Nincsenek megjegyzések: