2009. ápr. 17.

2008.08.27. Sukosan majd ismét Biográd

Reggel mindenki kipihenten ébred. Katiék is jót aludtak, és Karcsi is kipróbálta a szalonban való alvást.
Az idő csodás kellemes enyhe szél fúj. Megnézem az időjárás jelentést kellemes időt mond. Közben tanakodunk, hogy elmenjünk e Vodicéig, vagy ne. Végül úgy döntünk, hogy irány Biográd, aztán meg ki a szigetek.
Az idő továbbra is kellemes szépen siklik a hajó. néha 10-12 csomot is elér a szél bitorlát bontunk. Mostmár Laci is segít, így nagyon jó dolgom van. Kapitányként és kormányosként csak a parancsokjat osztogatom, a fiúk, meg küzdenek a kötelekkel, vitorlákkal. A zadari csatornában még az áramlás is besegít, így vitorlával sikerül 7,7 csomót is elérnem. száguldunk!!! Kikötünk Biográdban. Dejavu érzésem van:) Most nem jön segíteni senki, de a két fiú profin dolgozik és könnyedén és gyorsan kikötünk.

Este a hajón vacsizunk. Másnap a cél a Kornati szigetek Zut sziget. Állítólag van ott egy szép kikötő a "Nagy könyv" szerint. Már annyit használom a Nagy könyv kifejezést, hogy a többiek már viccelődnek is velem, hogy ha valamit keresünk, akkor nézzünk bele először a Nagy könyvbe hátha ott meg lesz a válasz:)

Na jó úgy látom ideje lesz egy kis fegyelet tartani.... lehet felmosni a fedélzetet fogkefével!!!!!