2008. jún. 23.

2008.06.20. Vissza Sukosan-ba

Péntek van. Most már nincs igazán idő sehova se menni, így irány haza Sukosan-ba. Kifizettem a marinát, kaptam 10% kedvezményt mint átutazó. Így csak 360 Kunát kellet fizetnem, elfogadható ár. Geri is kipihente magát, bár igazából nem volt semmi panasz rá, nagyon jókat aludt és nagyon jókat evett:) Az idő nagyon szép volt. Meleg 28-30 fok, a tenger is csendes és 8-9 csomós hátszél várható. Végre ismét vitorlázhatunk. A mólóról szépen kimotoroztunk a kikötőből. A nyílt vízen kellemes hátszél fogadott. Pillangóba raktam a vitorlákat. Ez ugyan nem a mi hátsó felünk, de szerintem mi is így nézhetünk ki. Végül 8-9 csomós hátszél jött, és mi 5-5.3 csomós sebességet produkáltunk. Nagyon szépen siklott a hajó. Élvezet volt vezetni. Már akkor éreztem, hogy mennyire fog hiányozni. Csöndes utunk volt, csak a hullámok zaja hallatszott. Sukosan-ban a kikötőben tankoltam. Egész szépen sikerült a parthoz vinnem a hajót. Elégedett voltam magammal. Most tankoltam másodjára. 600 kunát fizettem. Nem evett sokat, több mint félig volt még a tankban. A kikötés már nem sikerült ilyen szépen. Mérges is voltam magamra, mert nem értem, miért bénáztam el. Igaz volt egy kis oldalszél, ami folyton elvitte a hajót, de összességében úgy éreztem magam, hogy mindenki rajtam röhög, hogy ilyen béna vagyok. Kár ezért a befejezésért:( Nem törtem meg a hajót, semmi gond nem lett Vele, csak a szépség hiányzott. Látszik van még mit tanulnom.
Azért volt szomorú esemény is. Kikaptak a horvátok. Pedig most is a horvát pólómban, sörrel a kezemben drukkoltam Nekik.:((((

Nincsenek megjegyzések: