2008. jún. 9.

2008.06.06 Az út vége Sukosan-ig

Nagyon korán keltünk. 5:30-kor. Az idő is változott, esős szeles lett, és úgy 2m-es hullámokat hozott. Sajnos a szél menetirányból szembe fújt, így vitorlát nem húzhattunk. A cél most már Sukosan. Összességében eseménytelenül telt az idő. A hullámok, no meg a szembeszél miatt alig haladtunk. Ha már 6.7nm-re felcsúszott a sebesség már ujjongtunk:)

Reggelizés közben megjelent egy sirály és rászállt az összehajtott biminire. Tátva maradt a szám, ilyet eddig még soha nem tapasztaltam. Persze kaját akart kikunyerálni tőlünk. Dobtam neki 3 db kenyeret, bár Laci szerint hülye ötlet, mert még csak többet akar majd. Több nem kellett neki, de azért megjelent a párja is. De őt már könnyebben elzavartam, nem mert leszállni:)

Zadar-ig mondhatnám eseménytelen volt az utunk. Aztán láttuk, hogy Zadar-nál zuhog. Hát az hogy zuhog, enyhe kifejezés. Ömlött. A látótávolság is lecsökkent, úgy 50-70m-re. De szerencsére Sukosan-ban már nem eset.
A kikötő hatalmas volt. A 9-s móló a mienk, ott van az ELAN Yachting kikötői része. Mi a 8-s ágyat kaptuk, állítólag ez lesz a mienk. Nekem megteszi.
A beállás kissé bénára sikerült, de még mindig nem mertem nagy lendülettel beállni, pedig úgy kellene, a kormányozhatóság miatt. De majd idővel:)
Elfáradtunk, de én nagyon élveztem, remélem a többiek is.

Névtelen írta...

Johnny! Gratulálok!
Ahogy olvastam a hajónaplódat az az érzésem támadt, mintha ott lennék veled a hajón. Hozzá teszem jól is esett, mert eddig azt hittem, hogy csak én bénázok a beállásoknál. :)))
Jó egészséget és sok szép élményt kívánok neked és családodnak a hajóhoz!

Jó szelet Kapitány!
Üdv
Imyke

Johnny írta...

Szia,
örülök, hogy tetszett a kis monológom:) Azóta még született néhány... remélem előbb utóbb üdvözölhetlek a hajónkon. Üdv Johnny